hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

타이틀 없음
HAI ,
kenapa aku gembira sangat ni
*okay lah gembira lah sikit* , aku nak cerita something ni
cerita ni macam ni dulu aku ada kak angkat tapi aku tak pernah anggap dia kak angkat aku sebb aku tak suka dia , dia seorang yang lesbion ! aku tak suka tengok orang lesbion or gay ! tapi aku terpakse terima tak tahu kenapa
*HEHE~* aku pun ada kak lah , kak aku lebih okay daripada kau dan kak aku tak ada lah gemok macam kau ! aku BENCI GILA kat dia ! tapi kan pada petang tu ada orang call aku pastu dia cakap tu macam aku kawan dia , dia tu sebenarnya salah nombor dan dengan selamba dia message aku dia cakap dia nak kenal aku , entah dari mana dia dapat nombor aku tibe tibe jew nak kenal *tak tahu malu kan* tapi aku layan jew *aku jenis suka layan orang tapi aku kena pandai pandai ayat kalau dia nak macam macam* ! tak silap aku masa tu kat dalam kereta otw nak balik kampung . best gila balik kampung boleh jumpa saudara mara dan boleh aku jalan jalan sekeliling kampung naik motor :D . then , agak lama lah aku berkenalan dengan dia , tapi dia tak pernah cerita pasal status dia , maksud aku macam yang dia ni dah ada awek ke belum aku dengan dia just kenal dia macam tu jew tapi kan kalau aku tanya dia dari mana dia dapat nombor aku kan dia pandai gila tukar topic tapi aku sabar jew *sabar tu kan daripada separuh daripada  iman* . pada suatu hari tapi masa tu aku dah balik KL balik , aku saja jew cerita pasal AM kat dia , dia macam ada sikit kesian kat aku then , dia minta couple kat aku tapi dalam masa yang sama dengan spontan aku terima dia tapi aku couple dengan dia tak lama pun dalam seminggu macam tu lah *so bad kan , aku ada lah sikit sedih . sikit jew okay* lepas dah putus tu kita orang terus tak contract pun , kita berkawan dan couple sampai situ jew . aku tahu yang aku tak cantik , dia tu kan hensem dan HOT lagi tu !
tapi kadang kadang aku selalu stalker facebook dia
*HEHE~* tapi sekarang baru aku tahu yang dia tu sebenarnya dah habis sekolah dan dia tu tengah sambung belajar . kira dia sama umur dengan kak aku ! OMG aku tak sangka aku pernah couple dengan orang lebih tua daripada aku . dalam masa yang sama aku baru tahu yang dia dah ada awek but dia tak buat relationship pun kat facebook , tapi sama aku couple dengan dia macam mana pulak ? hmmmmm , dah lepas tak payah ingat !
dan aku baru tahu yang dia tu seorang yang photografer , hmmmm !
banyak jugak kan aku tak tahu tentang hidup dia , nak buat macam mana orang tak nak cerita tentang diri dia sendiri kat orang ! ramai jugak lah yang kenal dia , aku just buat bodoh ! aku suka dia , HEHE~ gatal nya aku ni ! :D

cinta tak kira umur atau apa apa pun , yang penting keikhlasan hati dan kejujuran ! biar lah kita suka dia dalam diam tapi kalau dia tahu pun best jugak , HAHA~ tapi kita perlu habis kan zaman persekolahan dulu , ada kerjayaan dan ada kerja baru kita fikir tentang percintaan ni , bak kata orang tua tua BELAJAR DULU BARU INGAT NAK  BERCINTA  , HEHE~ dan bercinta masa zaman sekolah ni orang panggil CINTA MONYET !
INGAT TU :D
nasihat daripada NUR NAZIHA :)

|