hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

Keinginan Saya
hye boy and girl ,
kepada umat islam ASSALAMMUALAIKUM ,
saya nak sangat belajar 'photography' saya pun tak tahu sejak bila saya minat ambil gambar 
*mimpi kot saya* dan saya teringin nak ada gejet gejet baru *kaya kah aku* orang kaya jew boleh beli gajet gejet baru , aku mana ada kaya nak beli semua tu ! aku sedar aku tak kaya sebab tu aku kena belajar betul betul untuk dapat apa yang  aku nak ! aku nak jadi photography tapi camera pun tak ada macam mana nak jadi photography *apa apa pun tak boleh* aku janji pada diri aku , aku akan belajara bersunggung sunggu untuk dapat kan apa yang aku nak ! saya juga berangan ingat pergi ke luar negara sepeti  KOREA , JEPUN , AUTRALIA , NEW ZEALAND DAN SEBAGAINYA ! sebab tu lah saya kerna belajar bersunggung sungguh untuk dapat apa yang saya nak !


saya ingin jadi seorang perempuan yang ada di atas ni !


ini lah gejet yang saya nak , tapi bila dah besar baru saya dapat pegang benda ni !


saya ingin jadi seorang 'photography' tapi belum masa ny lagi !


tempat ni lah saya nak pergi semasa saya ada di KOREA !

bendera KOREA !








































































|