hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

한손에 박수 친다의 사랑
HAI SEMUA , SAYA DI SINI NAK CERITA !
DENGAR YEEE ...
saya ada crush (kita suka dia , tapi dia tak tahu) , HIHI~ . saya tak tahu nak cerita yang mana dulu , tak apa lah ! saya ada banyak crush tapi saya cerita seorang jew lah :D dia ni kan lain drpd yg lain orang minat k-pop , jiwang , rock , english dan sebagai ny tapi dia ni minat ______ (mana boleh bagi tahu nanti bocor lah rasia) aku dah kenal dia agak lama lah , aku kenal dia dr aku daljah 6 :D habis jew daljah 6 aku dah tak jumpa dia dah , sampai form 3 baru jumpa , dia sama jew maksud aku ketinggian dia , HEHE~ (jahat kan aku :D) dia ni kalau belajar seriez sangat , takut aku ! kalau belajar memang lah kena seriez tapi tak kan nak seriez sangat mesti lah ada sikit bergurau :) (mybe aku jew kot yg belajar macam tu) tapi satu jew aku tak suka dia , dia tak sporting ! aku suka lelaki yang sporting , suka buat lawak dan suka bahan orang , kalau bahan orang best gila  :D kalau bahan orang kan muka dia orang mesti merah kan , kenapa eak ? mesti merah sebab apa yang dia orang teka betul :) aku tak tahu dia ada awek ke tapi tengok drpd gaya macam tak ada jew :D (just teka jew , tapi kalau aku teka tu betul macam mana ? tak terkata aku) hati aku akan berasa gembira sebb dia tak ada awek , HAHA~ tapi aku just tengok dia dari jauh jew :) kalau aku bagi tahu dia , kantoi lah kan baik diam kan diri !
aku tak akan jatuh cinta kat dia sebb ________ (biar lah rahsia) dia seorang yang suka buat orang tersenyum , HIHI~ . dia okay lah not bad . aku tak sangat tentang dia , sebb baru jumpa kan , kat dalam 'facebook' . so kalau ada cerita pasal dia , saya akan buat satu story untuk dia :D (khas untuk dia)
crush tu hanya bayang bayang bagi kita saja :D
tapi tak tentu lagi dia untuk kita ke tak :)

kita tak boleh terlalu mengharap yang crush tu akan membalas cinta kita walaupun crush kita tahu yang kita suka kat dia !

jangan sedih sebb kita bertepuk sebelah tangan , sebb itu hanya pura pura itu bukan jodoh kita pun :D



|