hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

Bulan Puasa
ASSLAMMUALAIKUM ,
aku ingin memberi tahu yang tak lama lagi kita dah nak habis puasa dan tak disangka kan raya pun tak lama lagi , aku rasa best sangat boleh kumpul duit raya , HAHA~
*macam budak budak kan* tapi hati berasa sungguh gembira sebab tu boleh jadi budak budak , HAHA~ 
tapi aku rasa raya tahun ni tak meriah , sebb sedara yang aku rapat dia beraya kat langkawi dan satu lagi lepas raya jew kita orang ada trial PMR lagi satu ! 
mesti BOSAN kan tak ada dia ! nanti malam raya siapa lah nak berbual bual dengan aku ! dah lah kat sana tak ada line celcome ! eeeee , benggang ny !
macam mana lah aku nak skype dengan membe aku nanti ! hmmmmmmm , BANANA lah aku malam raya nanti ! siapa lah nak text aku ah ? kalau nak harap kan membe aku , jangan harap lah krdt pun tak ada nak text macam mana nak main message ! macam ni orang tak ada pakwe kan , HAHA~ 
bukan tak ada orang nak , ada tapi just jual mahal ! ada SECRET di sebalik semua ni ! 
itu cerita lama , tak perlu diungkit dan aku tak nak ingat lagi , kalau aku ingat aku akan menitiskan air mata yang berharga ! okay fine tutup cerita ni ! nanti aku satu family kemas rumah mesti best kan bergotong royong gara gara nak raya tu jew , nanti dah habis raya bersepah balik , dah bersepak aku yang kena kemas , sakit hati ! nanti raya mesti dapat makan banyak banyak dan berat badan pun akan meningkat , HAHA~
sebelum saya mengakhiri kata kata saya , saya nak minta maap kalau saya ada tersilap cakap atau terlepas cakap !

sampai disini saja , nanti kau tulis pergembangan lagi okay ;)
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI ;D


puasa akan memberi bermakna bagi saya , kerana boleh kumpul diut *HEHE~*

puasa puasa jugak jangan lupa solat terawih ye :D




puasa , puasa jugak . jangan lupa kepasa HARI RAYA :)

kepada bapa yang memandu kereta untuk pulang ke kampung , jangan lupa pereksa kereta sebelum pulang ke kampung ,  dan jangan pesan kepada bapa tidur yang secukup ny !
INGAT PESAN ITU !







































|