hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

Hati

Hye boy and girl ,
hati aku sekarang terlah berbelah bagi , aku tak tahu aku sayang siapa sekarang ! aku terlalu sedih sekarang sebeb tu aku update blog ! 
aku perlu nasihat sekarang !  
aku perlu kan ketenangan !
AKU TERLALU SAYANG KAN DIA SAMPAI TAK BOLEH LUPA KAN DIA ! aku harap aku boleh lupa kan dia , tapi aku tak mampu nak lupa kan dia ! HATI AKU HANCUR GARA GARA DIA ! dan sebab dia , hidup aku berubah ! aku dulu seorang yg happy dan cool jew tapi sekarang hidup aku sungguh menyedih kan ! 
sekarang hanya seseorang jew yg boleh curi hati aku , sekarang aku harus berhati hati sebelum membuat keputusan ! aku hanya mampu tersenyum bila di depan kawan kawan aku , aku tak nak kawan kawan aku nampak yg aku sedih !  aku selalu nasihat kan orang tapi diri kau ???
aku banyak belajar daripada kawan kau , so aku harap aku dapat semangat kan diri kau !
tapi kadang kadang aku terasa sedih bila teringat kan dia !
kadang kadang aku rasa nak jew ALLAH TARIK NYAWA KAU SEKARANG ! tapi teringat ada ustaz cerita kita tak boleh berdoa macam tu , aku terus mengambil air sembahyang dan mengaji al-quran terus aku berdoa di dalam hati dan aku tarik balik apa yg kata kata aku tadi ! aku tahu aku belom cukup pahala lagi !
AKU HARAP SI DIA AKAN DAPAT BALASAN NY APA YG DIA DAH BUAT KAT AKU ! tu semua ALLAH yg akan balas kan untuk aku :'(
HATI AKU HANCUR SEPERTI GAMBAR DI ATAS


hati aku kemudian ny , tampal macam ni :'(


siapa lah yg ingin mencuri hati kau , macam dulu dulu , boleh jaga hati kau , merawat hati aku yg terluka , dan sebagai ny . aku hanya tunggu sama ........













































|