hello! Im Sim Simi
Schaa AL Hassan

Si Dia

ASSALAMMUALAUKIM ,
aku terkejut tiba tiba jew dia chatting dengan aku sebelom ni kalau dia nampak aku online dia buat bodoh jew , tapi hari ni  kenapa sekarang dia tegur aku ?
aku dah 1 bulan break dengan dia dan dia dah dapt peganti , so maksud ny dia tak seriez couple dengan aku dan dia curang dengan aku , ok fine ! aku pun boleh buat :D
then , masing masing tipu pada perkara yg sebenar , but aku tak tahu dia cakap betul ke tak :)macam tu kah perangai lelaki ?
aku tak tahu nak cakap apa dah ! biar lah tu hidup dia malas aku nak masuk campur . dia saje jew buat aku jeles , tapi sebenarny aku tak jeles sangsung *
jeles sikit* tapi kadang kadang terasa rindu jugak kat dia , tapi buat tak tahu jew ! AKU SEBENARNY SAYANG KAT DIA LAGI :D
malang ny , aku minta break sebab .......
sedih :'(

saya terlalu sedih , dan AKU SEBENARNYA AKU SAYANG KAU LAGI :D






|